Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката за охлаждане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с перката за охлаждане

    Имам проблем с перката работи постоянно и не само на запалена кола имам 2 успоредни системи за климатик и парно не е от релета сменях ги, не е от датчик сменях го, странно ми е че вадя всички релета а перката не спира единственото което оспях да направя за сега е да изкубна бушона на перката за сега е добре не е топло наван. Приемам всякакви савети и БЛАГОДАРЯ предварително
    Alfa Romeo 155 1.7 TS 05.1993

  • #2


    няма начин да извадиш релето и тя да не спре. И те са 2 едното за първа второто за втора скорост. Най-вероятно едното е залепнало,
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      [QUOTE=kamikadze155;363059]Имам проблем с перката работи постоянно и не само на запалена кола имам 2 успоредни системи за климатик и парно не е от релета сменях ги, QUOTE]

      Двигател, година ?? На 2л има една кутия на радиатора -там е релето на климатроника -най-голямото и вътре има изненада - платка с SMD монтаж.Инфото от датчика на радиатора и на климата минава през диоди.
      Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
      Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

      Comment


      • #4
        Двигателя е 1.7 ТС 1993 година. Има 4 релета в една кутия точно до перката и още 3 в друга до акомулатора и всичките ги вадя и пак работи
        Alfa Romeo 155 1.7 TS 05.1993

        Comment


        • #5


          От ляво на волана над бушоните цялата пластмаса се сваля. Държи се на едно винтче което се вижда при отворена врата. И о изненада инжинер Тоци Бегали е сметнал за оригинална идея да сложи няколко релета отдолу. Едното е за перката
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kamikadze155 Покажи съобщение
            Двигателя е 1.7 ТС 1993 година. Има 4 релета в една кутия точно до перката и още 3 в друга до акомулатора и всичките ги вадя и пак работи
            Писах ти, че в тази кутия най-голямото реле е с платка вътре Тя е проблемна.
            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

            Comment


            • #7
              Здравей, колега!
              Преди години и аз имах същия проблем - перката на радиатора не спираше. За щастие, преди да се появи този проблем вече имах някаква бегла представа от менуалите - къде, какви релета има в алфата. Там (в менуалите) бе посочено, кое точно е релето за перката на радиатора. Намира се, както колегата Александър е посочил - вляво под волана. Оказа се, че съответното реле е залепнало. Тогава проблема се реши с ново/старо реле от автоморга за сумата от 5лв.
              Успех!

              П.П.
              провери дали работи и 1-ва степен на перката, защото моите разсъждения са, че ако перката включва направо на 2-ра степен от застой, това може да е причина за претоварване на ел.веригата, минаваащ през релето и да предизвиква "заварка" на пластинките...
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #8
                С този шиб@н проблем, днес го изядох с Тъпото. Тръгвам си от бачкане и нещо алармата не ебава да отключва. Отключих с клуча - писна - хвана, колкото да изключи. Тръгвам да паля - ...мне- едва мъждукат лампите. Та бутане, та въртележки на акумулатори - бе игра на студа и едвам се прибрах с Тъпагьоса. И к`во се оказа. Сутринта като съм я оставил - перката си се вкл. и забравила да изключи и източила батерията. Сега до пролетта ще трябва след всяко спиране да вадя бушона и да го слагам при тръгване, за да не го издухам пак в някоя студена и тъмна вечер или сутрин. Няма шанс да се занимавам с отстраняване на причинителя (който, поради "перфектно" измисленото от жабара разположение на разширителното казанче и датчика на радиатора при Тъпо ми е ясен къде е) в тия сибирски дни. Напролет като зачуруликат птичките ще го "фиксна".
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • #9


                  в следствие на моя скромен опит мога да кажа че самото залепване се дължи на разтапяне на пластмасата около контактните пластини на релето. Тоест ако се отвори и се зачисти добре с шкурка и макетен нож после си работи безпроблемно (при мен около 3 години вече)
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Много благодаря за всички отговори и се извинявам че чак сега пиша ама проблеми какво да се прави.Утре сам свободен и със сигурност ще опитам да го оправя благодаря на всички. Дано го оправя че немога да спя спокойно вече
                    Alfa Romeo 155 1.7 TS 05.1993

                    Comment


                    • #11
                      Аз имам същият проблем от седмица с 155цата от подписа. Днес проверихме и двете релета и не са залепнали. Като сваля това до радиатора с платката и перката спира, но то не е залепнало - проверено е. А и платката изглежда като нова. Датчика , дето подава сигнал за пускане на перката и се намира на радиатора и като е откачен пак се включва втора степан още като дам на контакт и след 3 секунди щракне реленцето в купето.

                      Има ли други варианти освен тези, които изброих за тъпия проблем. Ясно е, че ще я водя на майстор явно, но съм в командировка и не знам кога ще е.

                      Благодаря за мненията предварително.
                      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                        Аз имам същият проблем от седмица с 155цата от подписа. Днес проверихме и двете релета и не са залепнали. Като сваля това до радиатора с платката и перката спира, но то не е залепнало - проверено е. А и платката изглежда като нова. Датчика , дето подава сигнал за пускане на перката и се намира на радиатора и като е откачен пак се включва втора степан още като дам на контакт и след 3 секунди щракне реленцето в купето.

                        Има ли други варианти освен тези, които изброих за тъпия проблем. Ясно е, че ще я водя на майстор явно, но съм в командировка и не знам кога ще е.

                        Благодаря за мненията предварително.
                        Релето за втората степен е под кората вляво от волана! Обикновенно то залепва!


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          Релето за втората степен е под кората вляво от волана! Обикновенно то залепва!
                          Така де, проверихме и двете, включително и него и не е залепнало. 3-4 секунди след контакт се задейства с ясно и шумно цък, отваряхме гои е като ново. Друго ще е ...
                          2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                          ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                          sigpic

                          Comment


                          • #14


                            С климатроник ли ти е колата. Защото освен датчика на радиатора перките се пускат и от него. Сега не ми е на лесно схемата но мисля че може да пробваш как е с откачен пресостат и след това и самите релета на климатроника
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #15
                              Пробваи да откачиш датчика на радиатора за да видиш дали нее от него (ако са му пуснали директен + защото и това е възможно ако е имало проблем с тоците).
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X